Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відсутності слідів встановлення; Збереження цілісності оригінальної упаковки і маркування товару, та комплектності поставки. Претензії за якістю крихкого товару, приймаються за умови виявлення пошкоджень безпосередньо під час приймання товару на нашому складі або у відділенні перевізника. До крихкого товару відносяться: товари з пластику, скла (маячки, фари, ліхтарі, бачки, бампери, і т.п.), а також мають герметичні порожнини (радіатори, трубки металеві та пластикові). Несправність або дефект виникли з вини транспортної компанії. При отриманні товару у транспортній компанії обов’язково перевіряйте цілісність чи немає, будь-яких пошкоджень упаковки. Якщо упаковка товару має сліди пошкоджень, ударів, помятости, або розкрита, вам слід повідомити про це представника транспортної компанії і негайно зв’язатися з нашими менеджерами для вирішення даної ситуації. Товар має прихований дефект, який неможливо виявити візуально, без пошкодження упаковки, може бути повернутий Покупцем за умови виявлення дефекту до установки або установка здійснювалася на сертифікованому СТО Гарантія поширюється на деталі двигуна, карбюратор, редуктор головної передачі і КПП в т.ч. агрегатів, у разі встановлення їх на сертифікованому СТО. Повернення запчастин через їх дефект, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно надати: – довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності; – копію замовлення-поряд автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль; – копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля; – копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; – документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. Автозапчастини, обладнання та інші товари, забезпечені Гарантією заводу виробника, підлягають поверненню на експертизу з заповненим Гарантійної талоном і копіями документів, що підтверджують покупку. На такі товари додатково поширюються умови і вимоги заводу-виробника. Відмова в поверненні Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини/товари (загальні умови): - які використовувалися не за прямим призначенням (побутова техніка, господарські товари, техніка «кустарного» виробництва, тощо; З механічними пошкодженнями під час монтажу – демонтажу; в наслідок аварії, недбалої експлуатації або с ознаками спроб самостійного відновлення -ремонту гарантійного вузла); Ознаками перегріву.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.